مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۲
۰ نفر

گروه شهری: پایانه اتوبوس و تاکسی در مجاورت ایستگاه مترو و مسیر ویژه دوچرخه سواری در کهریزک واقع در جنوب تهران به‌زودی راه‌اندازی می‌شود.

دوچرخه

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: به‌منظور خدمات رسانی مناسب‌تر به شهروندان شهر کهریزک پایانه اتوبوسرانی و تاکسیرانی در مجاورت ایستگاه متروی کهریزک احداث می‌شود تا تردد ساکنین این شهر و شهرک‌های اطراف آن تسهیل و دسترسی آنها به ایستگاه مترو آسان‌تر شود.

سید جعفر تشکری هاشمی اظهار کرد: با توجه به نزدیکی شهر کهریزک با شهر تهران و تبادل مسافر بین این دو شهر و همچنین با توجه به نگاه ویژه شهردار تهران به رفع مشکلات و مسائل ساکنین شهرهای اطراف تهران، مجموعه اقداماتی برای رفاه بیشتر ساکنین کهریزک صورت خواهد گرفت. وی ادامه داد: مقرر شده تا برای تردد‌های ایمن و راحت ساکنین کهریزک نسبت به احداث پل عابر پیاده مقابل ایستگاه کهریزک اقدام شود تا از حوادث و سوانح ترافیکی و به خطر افتادن جان و سلامتی ساکنین جلوگیری شود.

وی تاکید کرد: همچنین همزمان با راه‌اندازی شبکه دوچرخه سواری در تهران، شهر کهریزک هم تحت پوشش شبکه دوچرخه سواری پایتخت قرار می‌گیرد و امکانات لازم در اختیار ساکنین این شهر نیز گذاشته خواهد شد.بنا براین گزارش، همزمان با اقدامات یاد شده، احداث تقاطع غیرهمسطحی در کهریزک برای دسترسی به جاده قدیم قم در دستور کار مدیریت شهری تهران قرار گرفته تا از تصادفات زیادی که در این محدوده رخ می‌دهد کاسته و از طریق احداث تقاطع غیرهمسطح، ایمنی لازم برای تردد ساکنین فراهم شود.

کد خبر 154570
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز